Tuesday, March 06, 2007

Sayang.... Cinta


















Sekali lagi, my lil sweetie bikin aku terkejut..
Saya dan si bontot punya panggilan kesayangan masing masing. Si bontot panggil saya 'honey' dan saya panggil si bontot ' sweetie'..

Suatu malam, seperti biasa.. kelonan ria sebelum tidur dengan dia, terjadi pembicaraan sebagai berikut:

Si bontot : Honey... sebenarnya honey sayang ndak sih sama sweetie...
Saya : Hmmm... (sambil ingin menggoda dia)... sebenarnya sayang sih...
Si bontot : Tapi....
Saya : Tapi.. juga cinta..
Si bontot : Lho....!!! kok cinta... honey kan perempuan , sweetie juga perempuan...
Saya : (gantian saya yang kaget).. Memangnya honey ndak boleh cinta sama sweetie..
Si bontot : Cinta kan kalau perempuan sama laki laki...
Saya : Iya.. tapi kita kan ibu dan anak. Seorang ibu mencintai anak anaknya sweetie. Begitu.

(Matilah awak!!!! Gimana ini cara menjelaskannya)
Saya : Sweetie... sayang dan cinta itu sama. Sweetie boleh cinta sama honey.. boleh cinta sama mas mas mu itu. Siapa bilang ndak boleh.....
Si bontot : Oh.. jadi sama ya sayang sama cinta itu...
Saya : Iya sweetie....
Si bontot : Kalau gitu, kita perempuan dan perempuan saling bercinta ya..

(Gubraggggg!!!!!)
Ampun... itu kosa katanya ...!!!!????

2 comments:

kinanthi sophia ambalika said...

hahahahahahahahahahahahahahahaha

(*aku bener2 ngikik. bener2 koyok nonton angkringan loh mbak. bontotmu itu kok lucu banget

SinceYen said...

Hihihihik...
Walahhh... :D